niedziela, 4 marca 2012

perfect body ♥ part 1

zdj. weheartit.com

13 komentarzy:

  1. aż mam wyrzuty sumienia, że się dzisiaj tak najadłam !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dołuj takimi postami, co? ZAKAZUJĘ CI WRZUCAĆ DRUGIEGO ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może właśnie dzięki takim postom któraś z nas ruszy tyłek i pójdzie na siłownię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech,a ja muszę czekać na następne lato...:]

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo masakra hahahaha... by się chciało;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne brzuszki :( chce mieć taki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja robię 6 weidera i zaczęłam swoją skórę przyzwyczajać do słońca (czyt. solarium). jestem/byłam blada jak trup i trochę miałam przez to kompleksów. kocham opalone brzuchy, więc i mój taki musi być. ha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 weidera wyrabia mięśnie pod tłuszczykiem ,a nie się go pozbywa .
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Tak a ja własnie dziś zaczęłam diete i dałaś mi motywację :D

    OdpowiedzUsuń